Vrácení a výměna zboží

 
 
 

Mohu zakoupené zboží vrátit nebo vyměnit?

Pátek, 23 červen 2017

Zakoupené produkty můžete vrátit nebo vyměnit v případě, že:

  • produkt není rozbalený a použitý,
  • produkt byl doručen s poškozením nebo nefunguje.

 

Při vrácení produktů v originálním balení nám je můžete poslat doporučeně poštou či kurýrem na adresu:

 

Partyspirit sklad
Rybničná 40 / F
831 06 Bratislava
Slovenská republika

Prosím, neposílejte zásilky na dobírku, nebudeme je akceptovat. Ihned, jak vrácené produkty obdržíme, potvrdíme vám převzetí e-mailem a peníze vám vrátíme.

Při vrácení poškozených nebo nefunkčních produktů vyplňte prosím reklamační formulář a doručte (osobně na provoz, doporučeně poštou nebo kurýrem) nám jej spolu s reklamovaným výrobkem. Ihned, jak reklamované produkty spolu s vyplněným formulářem obdržíme, potvrdíme vám převzetí e-mailem. Reklamaci posoudíme a vyrozumění dostanete e-mailem.